niedziela, 12 października 2014

Patronus & wielki come back!!!

Hej wszystkim :) po tak długiej nieobecności ciężko nawet zacząć... Nie było mnie z powodu lenia albo po prostu nie miałam czasu i to nie koniecznie z powodu nauki, której mam bardzo dużo. Bransoletki robiłam i robię cały czas, ew czasem mam dzień lub 2 przerwy, jeśli jakąś zrobię to zdjęcie publikuję na instagramie na którego zapraszam (zawsze oddaję lajki :) jeśli ktoś chce być na bieżąco :) Nie wiedziałam co napisać, to nie jest takie proste... Mój blog nie jest blogiem gdzie wystarczy wrzucić kilka fotek, ja muszę coś napisać, coś przekazać bo w sumie po to go założyłam... A po za tym kiedy miałabym wrócić do blogoswery jak nie po zwycięstwie Polski nad Niemcami w piłce nożnej, pierwszym w historii. Ci którzy są ze mną dłużej wiedzą, że jestem fanką "piłki kopanej" dlatego wczoraj byłam w euforii. Sercem byłam z Polską, ale rozum był za Niemcami... Jestem dumna z polskich piłkarzy, ale najbardziej z bramkarza, bo bronił naprawdę trudne piłki...

Kończę już z piłką nożną w tym poście bo większości z was to nie interesuje i przechodzę do bransoletki :) Napis "patronus" czyli forma pozytywnej energii, dobre wspomnienie przyjmujące postać zwierzęcia. W moim wypadku byłby to prawdopodobnie słoń :) A co jest twoim patronusem???

 

Jasnoniebieskie literki na czarnym tle wg mnie pasują do opisu tego czym był patronus i co mogliśmy zobaczyć w filmie :)

A tak z innej beczki mój POU wabi się PaTrOnUsIk :) jak ktoś chce mnie znaleźć to wie gdzie :)
wzór
Moje wszystkie bransoletki związane z Harry'm Potterem

klik







Takie z dzisiaj :)

Robię plakaty na otrzęsiny i jestem mniej więcej w tym momencie :) 


No to na dzisiaj chyba tyle :) mam nadzieję, że kolejny post pojawi się szybciej niż ten :)
instagram
ask.fm
tumblr
twitter

6 komentarzy:

  1. Jestem Potterhead i zakochałam się w tych bransoletkach <3
    Boskie *.*
    Zapraszam do mnie :-)
    http://4ever-souril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanką Pottera nie jestem, ale bransoletki są idealne dla mojej koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi bransoletkami ,ale wyglądają fajnie :-)
    Też niedawno wróciłam na bloga, jeśli chcesz -zajrzyj,zapraszam!
    katarzynka-wanczuk.blogspot.com
    POZDRAWIAM ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie prowadzisz bloga i robisz śliczne bransoletki :)

    Wiem, że byłaś już u mnie na blogu, ale tym razem zapraszam na weekend, będzie nowy post :)

    http://szarosc-wszedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne bransoletki :) jestem już trochę za duża na HP ale z innym napisem bym chętnie przygarnęła :)
    Dziękuje za wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki! Sama też kiedyś przez jakiś czas robiłam ale nie mam do tego cierpliwości, zdecydowanie bardziej wolę "bazgrać" na koszulkach :P

    Pozdrawiam http://neejsi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń