niedziela, 30 marca 2014

Słonie

Witajcie :) Nie wiem jak u was ale na podkarpaciu pogoda jest przepiękna, wyraźnie czuć wiosnę :) a ja zrobiłam kolejną bransoletkę tym razem ze słonikami :)




Zielone słoniki nawiązują do wiosny, którą jak już wcześniej pisałam UWIELBIAM :) Przypomina mi się taka piosenka z przedszkola, którą niedawno śpiewała moja mała kuzynka o czterech zielonych słoniach. Tak wiem trochę to infantylne ale...

Ogólnie kocham słonie do tego stopnia, że mam całą kolekcję ich porcelanowych miniaturek :)

Oto cała kolekcja, zawsze jak jestem na jakiejś wycieczce, w podróży to kupuję sobie słonia na pamiątkę:) Oto kila z nich...

Ten przyjechał z Węgier
To jest mój najnowszy nabytek, rodzice kupili mi w Kołobrzegu

Nawet moja (obecnie pusta) skarbonka to słoń :)
Ten jest ciekawy bo jest wykonany z granitu, taki malutki posążek słonia ;)






Jeśli chcecie zrobić bransoletkę z napisem klikajcie w nowo dodaną zakładkę na górze strony a poniżej macie schemat moich słoni, skopiowany z internetu...

11 komentarzy:

  1. Sporo tych słoni :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bardzo lubisz słonie xD
    Zapraszam do mnie
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słoniki sa mega fajne, moja koleżanka ma małego w portfelu, na szczęście i na przypływ pieniędzy :*
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne słonie :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo czyżby słoniofaza xd?


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja słoni!
    Masz naprawdę perełki ;)
    A bransoletka jest sliczna!!! ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. super slonik ;d
    co powiesz na wzajemną obserwację:) ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post !
    Zapraszam
    mrsdariarose.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a na pewno zrobię to samo :) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bransoletka. Dla mnie wykonać takie cudo to czarna magia. Naprawdę bogata kolekcja słoni. Ten z bursztynu jest prześliczny.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń