piątek, 7 marca 2014

Cmętaż Zwieżąt

Hej :) błędy w tytule są celowe ponieważ jest to tytuł książki, którą niedawno przeczytałam, autorstwa mistrza horroru Stephen'a King'a. Jest to historia Louis'a Creed'a lekarza z Chicago, który wraz z żoną, dwójką dzieci i kotem przeprowadza się do do domu stojącego w pobliżu małego miasteczka Ludlow w stanie Mainie. Niedaleko domku znajduje się tytułowy "Cmętaż Zwieżąt" stworzony przez dzieci, które  grzebały tam swoje zmarłe zwierzęta. Za "cmętażem" jest miejsce, w którym plemię Mikmaków  chowało ciała ( nie tylko zwierząt) i w ciągu nocy te ciała ożywały. Gdy Louis daje się nabrać na magię tego miejsca zaczynają dziać się  rzeczy naprawdę straszne, makabryczne dlatego jest to książka dla ludzi o mocnych nerwach, którym nie śnią się koszmary po obejrzeniu horroru. Ja lubię horrory dlatego książka spodobała mi się. Jest podzielona na 3 części z czego ostatnią czyta się w jeden wieczór :). Powstał też film pt "Smętarz dla zwierzaków", który chciałabym obejrzeć, mimo że kadry z filmu, które widziałam są dość drastyczne.

A to okładki polskich wydań, ja miałam tą zieloną ;)
               

4 komentarze:

  1. uwielbiam czytać książki :)
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy tego nie czytałam ;)

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi ciekawie , chyba sie skusze :)
    obserwacja za obserwację? -jesli tak to zacznij ;3
    ♥http://vanaandmony.blogspot.com/♥

    OdpowiedzUsuń