wtorek, 15 lipca 2014

Czas...

No i jestem :) U mnie wszystko dobrze :) mam nadzieję, że u was też :)
Dzisiejsza bransoletka wzorem nawiązuje do czasu, którego mamy tak naprawdę coraz mniej. Dziwne, że piszę o tym na wakacjach, gdy jednym słowem nie robię nic..:)
Niedawno miałam urodziny i zawsze w okolicach tego dnia rozmyślam nad sensem swojego istnienia i co roku dochodzę do wniosku, że się starzeję ( mimo to "odliczam dni" do osiemnastki :) Po wakacjach zacznę kolejną klasę a po następnych będę przygotowywać się do matury i nie mam pojęcia co chcę robić po liceum, wiem że chcę studiować, ale kierunek studiów już nie jest taki oczywisty, a czasu jest coraz mniej. Żyjemy w biegu i ciągłej gonitwie, za czym???
Schemat...:)

Wykonanie

Puki mam czas korzystam z pięknej pogody :)











A tak nawiązując do tytułu dzisiejszego posta to czas Mundialu niestety dobiegł końca...:( W finale kibicowałam Argentynie, niestety nie wygrali, ogólnie w większości przypadków moi faworyci odpadali przez co na zakładach straciłam 35 zł a nie zarobiłam nic :(

Jeśli macie czas to zapraszam:
:D


7 komentarzy:

  1. Trzeba żyć chwilą, tym co jest tu i teraz :) świetna bransoletka :)

    http://byamelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zbieraj na kolejny mudnial i może uda Ci się co nieco wygrać :D
    Bransoletka jest cudna!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I bdb że koniec meczów, mam ich serdecznie dość xd
    Ładne zdjęcia

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze napisane i w ogóle cały blog warty uwagi ;)

    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY WPIS!
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bransoletka ;)
    Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka ;*
    Dziękuję za miłe słowa ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, prowadzisz cudownego bloga! ja znów wróciłam do blogowania może pomożesz? zaobserwujesz i może lajkniesz na facebooku? oczywiście wszystkie obserwacje oddaje! zapraszam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń