czwartek, 3 lipca 2014

Insygnia Śmierci

Jutro zaczynają się mecze ćwierćfinałowe :) akurat fajnie się złożyło bo to moje urodziny :D Mecze 1/8 finału odbyły się bez niespodzianek ale o wynikach większości z nich decydowały dopiero karne dzięki czemu rozgrywki są bardziej pasjonujące, ale nie było żadnych niespodzianek wygrywali faworyci...
Dzisiaj prezentuję dwie bransoletki, tak na rozpoczęcie wakacji :)
<3

Insygnia Śmierci

Dodaj napis
Jak już wcześniej wspomniałam nareszcie zaczęły wakacje a ja się nudzę :) Jest zimno i mokro, ale staram się myśleć pozytywnie :) Od września idę do drugiej klasy liceum co oznacza, ze zaczną mi się przedmioty rozszerzone czyli 7h polskiego, 6h angielskiego i 5h historii czy jakoś tak... :) Mnie to nie przeraża bo wybrałam takie przedmioty, które lubię bo w innym wypadku nie miałoby to sensu, np. część osób z mojej klasy narzeka na historię ( którą ja uwielbiam :) więc ja się pytam co oni robią na tym profilu, dla mnie to jest zabieranie miejsca innym, bo do mojej klasy było ok 2x więcej chętnych niż miejsc...

A tu macie kilka zdjęć











Jeżeli szukacie inspiracji na bransoletki s muliny to zapraszam was na  fan page na facebook'u -Mulinarianka. Jest to strona o podobnej tematyce co mój blog :) Znajdziecie tam naprawdę ciekawe dzieła :)


Muszę jeszcze polecić wam książkę na wakacje czyli "Doktor Sen" Stephen'a King'a. Jest to jedna z najnowszych powieści "króla horrorów", akcja dzieje się w czasach współczesnych i jest kontynuacją bestsellerowego "Lśnienia" ( jeszcze nie czytałam, ale nadrobię zaległości) i wywarła na mnie ogromne wrażenie, rzadko kiedy czytając książkę doświadczam czegoś takiego, ostatnie 150 stron przeczytałam w 1 dzień. Jest to dopiero druga książka King'a ale mam zamiar przeczytać wszystkie :) obecne w domu mam 3 pożyczone z biblioteki :)
Okładka

Książkę oddałam do biblioteki szkolnej dokładnie w dzień zakończenia roku szkolnego, dlatego w małej torebce brakło miejsca na cokolwiek innego :)

Moje pierwsze selfiee po oficjalnym zakończeniu roku szkolnego :)


12 komentarzy:

  1. fajny blog:) Ładne zdjęcia. Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra robota!


    ps. a u mnie? FASHION W B&W :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tę książkę ;) jest dobra, polecam :) zapraszam do mnie

    http://byamelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zawsze też to zastanawiało, o czym myślały osoby, która zapisywały się na jakiś konkretny profil/kierunek, a potem namiętnie narzekały na niego, chociaż powinny doskonale zdawać sobie sprawę, z czym będzie się to wiązało już w momencie zapisywania...
    z tymi bransoletkami, to podziwiam, to trzeba mieć chyba duużo cierpliwości? :))

    http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięć osób o tym samym imieniu w jednej klasie? Z tym to ja się jeszcze nie spotkałam haha :D
    Nie czytałam żadnej książki tego autora, ale to nadrobię : )

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. i like your blog! very informative! <3 ;-)


    follow my blog http://justrosesarered.blogspot.com/ and i'll follow yours right away! xoxo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bransoletki, także jestem potteromaniaczką, a Insygnia Śmierci uwielbiam. Po wakacjach idę do pierwszej klasy liceum, lecz także na profil z rozszerzonym językiem polski i historią ( i także ją bardzo lubię), a rzadko udaje mi się spotkać osoby, które podzielają moje zdanie w tej kwestii :D
    Pozdrawiam i udanych wakacji :D

    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. idę do pierwszej liceum .)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne bransoletki! ;)
    wyglądasz pięknie :)))
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety, ale idąc po gimnazjum do szkoły średniej, najczęściej nawet nie wie się, co chce się w życiu robić. ja tak miałam i żałuję, że poszłam na humana... :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, blog naprawdę bardzo dobrej jakości, myślę, że będę tu zaglądać często. Obserwujemy? :) Przy okazji to szalonych wakacji życzę i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://invaluaaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń