niedziela, 24 sierpnia 2014

Jestem...

Jestem Ola. Jestem tu. Jestem tam. Jestem mała. Jestem duża. Jestem sobą. Jestem szczęśliwa. Jestem w depresji. Jestem mądra. Jestem młoda. Jestem stara. Jestem głupia. Jestem zjarana. Jestem Królową. jestem nikim. Jestem biedna. Jestem zagubiona. Jestem zadowolona. Jestem w euforii. Jestem na Marsie. Jestem bezpośrednia. Jestem marzycielką. Jestem kimś ważnym. Jestem wredna. Jestem mila. Jestem bogata. Jestem zażenowana. Jestem kreatywna. Jestem z tobą. Jestem dla innych. Jestem w związku. Jestem wolna. Jestem szybka. Jestem jedyna. Jestem wielka. Jestem kochana. Jestem słodka. Jestem aniołem. Jestem zmarznięta. Jestem w rozsypce. Jestem sceptyczna. Jestem naiwna. Jestem...

Każdy jest gdzież, każdy jest jakiś, każdy może wybrać sobie kilka powyższych cech, każdy może jakąś dodać. Każdy jest inny i to jest najpiękniejsze...



(fot. M.G.)












13 komentarzy:

  1. pierwszy raz spotykam się z takim postem ;p obserwuję i moge liczyc na to samo ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia i te włosy, to Twój naturalny kolor? :)

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz śliczne włosy :)

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne wyjaśnienie skąd pomysł właśnie na taki napis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konwencja posta! Ja mam trampki z napisem "I am ..." i strasznie podoba mi się ten motyw, no bo przecież każdy się zmienia + tak jak napisałaś, każdy jest inny :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy kims jest, każdy jest inny. Nie ma dyskryminacji, nie ma oceniania za to kim się jest i jakim się jest i jakie się ma zdanie- takimi zasadami ja się kieruje, ale niestety nie każdy...
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ! Co ? Wszystko! :)
    W żaden sposób nie mam zamiaru się podlizywać! :)
    Bardzo mi się podoba bransoletka, długo robisz takie bransoletki ? :)
    Ja robię tylko z gumek recepturek.. :D
    Zapraszam do mnie: fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie :
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń