poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Zakopiańska gwiazda


Hej wszystkim :) Jak minęła wam pierwsza połowa wakacji ?? Mam nadzieję, że dobrze :)
Tytuł dzisiejszego postu nawiązuje do dwóch rzeczy: bransoletki z gwiazdką i wakacji w Zakopanym :)
Najpierw o bransoletce :) Jest bardzo szeroka, najszersza z dotychczasowych :)

Oto i schemat :)

Wykonanie :)
Drugą częścią jest mój pobyt w stolicy polskich Tatr- Zakopanym. Jak już kiedyś wspomniałam kocham góry :3 i jadę tam głównie po to żeby podziwiać ich piękno, a ew. po południu wybrać się na małe zakupy ^^ W Zakopanym jestem już kolejny raz, ale nie potrafię powiedzieć który bo po raz pierwszy byłam w wieku 2-ch lat i wgl tego nie pamiętam, wiem jedno, nie przyszło mi wtedy do głowy wspinać się na Rysy, które chciałabym kiedyś zdobyć :) To właśnie w Zakopanym skończyłam powyższą  bransoletkę :)

#selfie na szlaku :)






siedzę :)

siedzę po raz drugi :)

Jaskinia Mroźna i ja tamująca wycieczkę :)





Dolina Białego



Sarnia Skała







Czasem spacerując po górach myślę sobie, że fajnie byłoby tu mieszkać, ale potem po raz kolejny uświadamiam sobie, że najlepiej czuję się na tych moich 300 m.n.p.m :)

Nie dawno dodałam nowy "gadżet" na moim blogu, czyli obserwatorów na blogger'ze przez co łatwiej zaobserwować mój blog, dlatego zaprasza do "dołączenia do witryny" :D


21 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia *-* Super bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo pięknych zdjęć, bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ciekawa bransoletka - podziwiam za cierpliwość jaką trzeba włożyć w jej wykonanie ;)
    Pozdrawiam, Ann :)
    ps. zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam nasze Polskie Góry. Jestem wręcz zakochana w tych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pracowita bransoletka ja bym chyba nie miała cierpliwości do jej wykonania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bransoletka ja bym nie umiała takiej zrobić xd Podziwiam :D Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny wzór i zdjęcia cudowne ;)

    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeej umiesz robić takie bransoletki! Ja kiedyś się uczyłam, ale mi coś nie wychodziły ;)

    --------------------------------------------
    karalasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :) Ja miałam problem ze zrobieniem zwykłej bransoletki z muliny a ty tu takie cuda robisz :D bardzo fajny post, wgl super blog :) w wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    w najbliższym czasie konkurs na naszym fan page ! Nagrody ufundowała firma kosmetyczna :) Mamy do rozdania 3 całe zestawy kosmetyków do twarzy! :) ZAPRASZAM! :D
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bransoletka i fajne zdjęcia! Widać, że dobrze się bawiłaś :)

    Serdecznie zapraszam do siebie - http://www.lefffka.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zdjęcia z wycieczek, są naprawdę świetne! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja wręcz przeciwnie, gór nie lubię. Zdecydowanie wolę morze i klimaty plażowe :P :)

    http://xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe, że tak masz ochotę chodzić po górach i zwiedzać Zakopane :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w zakopanym kilka lat temu i dobrze wspominam ten wyjazd, ale zdecydowanie bardziej wolę morze i plażę ;)
    A zdjęcia masz piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam fazę na takie bransoletki ale już mi przeszło. Świetne zdjęcia :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię Zakopane :) bywam co roku na wiosnę ;-) super fotki :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna bransoletka. :)

    morihirowonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakopane- lubię wracać do tego miasta :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też kocham góry i staram się odwiedzać kilka razy do roku, w najbliższy weekend też się wybieram :)

    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zdjęcia, plus bardzo piękne zdjęcie w tle bloga :)

    OdpowiedzUsuń