piątek, 21 lutego 2014

Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie

Hej ludzie :)
Dzisiaj kolejna recenzja książki :) Jak pewnie domyślacie się chodzi o książkę "Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie" autorem jest POLSKI pisarz Rafał Kosik. Jest to jedenasta część cyklu "Felix, Net i Nika..." Jest to cykl z gatunku science- fiction opowiadający o trójce warszawskich gimnazjalistów Felixa, Neta i Niki. 10 wcześniejszych części to były powieści a to zbiór ośmiu opowiadań nawiązujących do całego cyklu, którego już od czterech lat jestem fanką :)

Oto tytuły opowiadań:
 1. Tajemnica Kredokrada
2. Metoda Sześciopalczastego
3. Bardzo Senna Ryba
4. Ściema Smoczysława
5. Wysłannicy
6. Romantyczny Interdysplinarny Projekt
7. Priorytet Zero
8. Wędrujące samogłoski

Wg mnie najlepszym opowiadaniem jest "Romantyczny Interdysplinarny Projekt", który opowiada o pewnym niebyt udanym projekcie, który realizowała klasa głównych bohaterów. Akcja działa się w walentynki a koniec był dość zaskakujący :)





Okładka :)

 Książkę można czytać nie zależnie od serii książek. Moim zdaniem to naprawdę dobra seria o POLSKICH nastolatkach i ta część też mi się spodobała :) dlatego polecam nie tylko miłośnikom science- fiction :)

4 komentarze:

  1. też ją czytałam , fajna książka !!
    faschiontiime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam tej ksiażki,ale po przeczytaniu recenzji chyba się na nią skuszę

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej książce :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już o niej wiesz to zachęcam do przeczytania :)

      Usuń