sobota, 7 czerwca 2014

Accio

Cześć i czołem wszystkim :) W dzisiejszym poście główną bohaterką będzie bransoletka z napisem "accio", jest to jedno z zaklęć z serii książek o Harry'm Potter'ze, którą ja uwielbiam <3 Tak jestem wierną fanką przygód młodego czarodzieja, przeczytałam całą serię książek i kilka razy obejrzałam wszystkie filmy. Moja przygoda z HP zaczęła się na wakacjach 2012 kiedy to obejrzałam w TV film pt. "Harry Potter i komnata tajemnic" spodobał mi się, więc postanowiłam wyporzyczyć książkę. Część pierwszą przeczytałam w tydzień :) To właśnie  Harry'ego Potter'a charakteryzowałam na egzaminie gimnazjalnym :)
schemat <3
Moje dzieła :) Z bransoletek widocznych na zdjęciu tylko ta duża różowa (czachy) jest kupowana reszta to hand made :)



Kilka zdjęć :)








Ten obrazek ściągnęłam dosłownie przed chwilą, miał się nie pojawić w dzisiejszym wpisie ale gdy go zobaczyłam  na facebook'u to uznałam, że pasuje dlatego dodaję :)

10 komentarzy:

  1. Fanka Pottera przybij piątkę !
    Fajny pomysł następny razem zrób Avada Kedavra xd


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przybijam wirtualną piątkę :)
    Niestety Avada będzie za długa albo za szeroka....:(

    OdpowiedzUsuń
  3. im in love with the bracalets!!
    your blog its amazing !
    follow for follow? ^^
    kisses xx
    dimitriscode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Harry Potter" to dla mnie dość sentymentalne wspomnienia. Można powiedzieć, że dorastałam czytając te książki, kształtując przy tym swoją osobowość. Świetna ta bransoletka :) Bardzo podoba mi się zdanie, w nagłówku bloga, idealnie trafione <3

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów? Lubię być w kontakcie, z ludźmi wartymi uwagi :)
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz + śliczna bransoletka :)

    http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog. Miło się czyta. Będę wpadać częściej ;)
    Zapraszam na mojego -> http://roxy-roxy16.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny wpis! tego cytatu nie słyszałam o J.K.R :P


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubie HP + Jesteś śliczna
    http://adeusz-aduu.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  9. No superowa ta bransoletka :) fajne są takie z napisami, bo sam możesz sobie wybrać to co chcesz aby tam było ;)
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, świetnie! Widzimy też, że robisz koraliki - super, jesteśmy ich wielkimi fankami <3
    Pozdrawiamy
    AIM STYLE

    OdpowiedzUsuń