poniedziałek, 2 czerwca 2014

Spoko wycieczka :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie :) Dzisiejszy wpis miał się pojawić już wczoraj wieczorem, ale niestety internet odmówił mi posłszeństwa :( Będzie składał się z 2-ch części. Pierwsza dotyczy bransoletki.
Schematy do każdego elementu :)




Druga część dotyczy wycieczki, z której wróciłam w piątek wieczorem.
Byłam z moją klasą na wycieczce w Zakopanym na 2 dni. Mimo deszczu było fajnie i nie żałuję, że pojechałam. W drodze powrotnej wpadliśmy do Krakowa ( tak bo w Rzeszowie nie ma Mac Donalds'a) 

Kilka zdjęć :)
Jezioro Czorsztyńskie

Jezioro czorsztyńskie

Na statku Harnaś

Zamek w Nidzicy

Harnaś

Zamek w czorsztynie


#selfie musi być :)

Koń na Krupówkach

Dwie bransoletki z tego i poprzedniego wpisu :)

W pokoju :)

Dolina Strążyska


Dolina Strążyska

Ja i wodospad Siklawica




Ostatnie spojrzenie na Kraków...


3 komentarze:

  1. fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo byłaś w Krakowie! Szkoda tylko że pogoda wam nie dopisała


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym być w krakowie <3
    http://adeusz-aduu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń