czwartek, 26 czerwca 2014

Nox

Hej wszystkim :) za 2 dni zaczynają się wakacje :D Chyba jak wszyscy nie mogę się doczekać :) Mundial trwa w najlepsze Hiszpania odpadła :'(, Anglia odpadła, Włochy odpadły, mistrzostwa świata obfitują w niespodzianki i to dobrze :) jest na co popatrzeć :) Jutro kończy się rok szkolny za kilka dni mam urodziny, kolejne, czas nie stoi w miejscu, świat idzie do przodu, wszystko się zmienia, ja też, ale bardziej z zachowania niż z wyglądu a przynajmniej tak mi się wydaje :) 
Mimo wszystko dalej robię swoje i mam kolejną bransoletkę, z innym zaklęciem, odwrotnym do poprzedniego czyli Nox :) 
schemacik

Wykonanie :)


Wszystkie dotychczasowe bransoletki z zaklęciami :)
Pogoda nie dopisuje ale mogło być gorzej :)



Kaczki <3


6 komentarzy:

  1. Szkoda że takich napisów nie robią na bransoletkach z srebra czy złota


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham twojego bloga ! masz fajne zdjęcia i twoje posty się przyjemnie czyta :)
    obserwuje i liczę na to samo, bo dopiero zaczynam :)

    cherrry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne bransoletki tez kiedyś się w to bawiłam ale szybko mi sie znudzilo, nie mam cierpliwości do tego :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne ;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie koleżanka też lubi robić takie bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah zawsze chciałam takie coś robić samemu,ale jakoś talentu brak, Pozdrawiam

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń