niedziela, 11 stycznia 2015

Norweski wzór

Witam was w nowym 2015 roku :) Nie będę się rozpisywać o moich postanowieniach bo;
1) Jest już 11. a tego typu posty pojawiają się od 1. do 5.
2) Nikogo to nie odchodzi :)
3)  Pod tego typu postami zawsze pojawia się SPAM

Dzisiaj jest finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którą popieram. Wiem jest dużo argumentów przeciw, ale liczba osób, którym pomogli i dali szanse na normalne życie rekompensuje wszystko. Sama znam osobę, która dzięki WOŚP mimo choroby żyje jak wszyscy jej rówieśnicy.
Dzisiejsza bransoletka nie nawiązuje do w/w akcji, ale to nic :) Mam takie marzenie, żeby kiedyś jedna z moich bransoletek pojawiła się na aukcji WOŚP, ale wcześniej mój blog musi być bardziej populary bo powiedzmy sobie szczerze mam mało obserwatorów i liczba "wejść" też nie powala...
A oto i moje nowe (ręko)dzieło








Nowy rok, czas na zmiany :) Ścięłam włosy :) 


ask.fm

9 komentarzy:

  1. Może nie bransoletkę, ale zakładkę do książki taką bym chciała :)
    A do WOŚPu na allegro może przyłączyć się każdy, więc śmiało! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takze popieram calym sercem wosp;)
    Jestes bardzo ladna ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Do wygrania post promujacy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz tyle pomysłów na bransoletki z muliny, że mnie zaskakujesz mi by się nie chciało ciągle ich pleść, a co do wejść i obserwatorów to nie przejmuj się ich małą ilością ważne to się nie poddawać a z czasem blog się rozwinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOŚP popieram od zawsze :) A bransoletka jest śliczna i kibicuję Twoim marzeniom :)

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu miałam faze na takie rzeczy i chciałam się tym zająć, ale zapał szybko minął :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robiłam kiedyś. Ale było, minęło:D Idę do przodu, bo osobiście mnie to nie wciągnęło, ale bardzo łądnie ci wychodzi:) Może pomyśl nad sprzedażą?:D Dzięki za odwiedziny:)Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś wpadniesz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń