piątek, 6 lutego 2015

Róża

Wracam po przerwie spowodowanej zgubieniem kabla od aparatu. Tak dokładnie... Miałam zaplanowany post na 3 tyg wcześniej zaraz po powrocie z Zakopanego, miałam dodać zdjęcia ze skoczni i ogólnie post miał być o atmosferze pod skocznią podczas Pucharu Świata, a tu... Zgubiłam kabel :( I do dzisiaj go nie znalazłam, dlatego poniższe zdjęcie jest robione telefonem, ale chyba nie wyszło aż tak źle :)

Pierwszy tydzień ferii właśnie dobiega końca a z moich ambitnych planów na razie nic nie wyszło :( Miałam się uczyć a jedynymi książkami do których zaglądałam była "Desperacja" King'a, którą własnie czytam i książki kucharskie :) Jeszcze nie wszystko stracone do pójścia do szkoły mam jeszcze 9 dni :) Wtedy zacznę ostatnie normalne półrocze w moim życiu, bo w klasie maturalnej już nic nie jest normalne szczególnie jeśli się jest drugim rocznikiem zdającym nową wersję nowej matury :(

Teraz przechodzę do właściwego tematu posta, którym na pewno nie jest użalanie się nad sobą...:) tylko kolejna bransoletka z różą na żółtym cieniowanym tle :)




I jeszcze jedno dodałam 2 nowe "gadżety" na mojego bloga pierwszy to ikonka instagrama, klikając na nią otwiera się mój ig. Drugi to pole gdzie możecie napisać pytanie lub coś w tym rodzaju a ono pojawi się na moim ask'u i jeśli to nie będzie bezsensowny hejt to na nie odpowiem :)

9 komentarzy:

  1. Z moich planów na ferie, również jak na razie nic nie wyszło.
    Teraz to ostatnie 9 dni trzeba fajnie spędzić :D
    Na pewno przydadzą się nowe gadżety, a szczególnie ikonka ig
    na pewno zajrzę :D
    obserwuję :)
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny wzór, kiedyś robiłam takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wszystkie zdjęcia robie aparatem! :D Tyle ja mam to szczęście, że mój telefon robi zdjęcia jakościowo takie jak cyfrówka :).
    Przejrzałam kilka Twoich bransoletek, jestem pełna podziwu! Można u Ciebie zamówić jakąś? Ta w norweskie wzory była piękna!
    Dziękuję, że wpadłaś na mojego bloga!
    Pozdrawiam, dosmileyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przejrzałam więcej twoich bransoletek, masz talent i cierpliwość :D śliczne!
    a co do matury- nie martw się, koniec liceum to dopiero początek koszmaru dorosłości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór :) ja swoje zdjęcia robię też aparatem z telefonu i bywa różnie ;) bo mój aparat cyfrowy się już wysłużył

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny wzór ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Plany na ferie/wakacje mają to do siebie, że rzadko dają się zrealizować, zwł. jeśli powiązane są z nauką ;)

    OdpowiedzUsuń