poniedziałek, 29 grudnia 2014

I po świętach...

Święta minęły mi bardzo szybko, za szybko jak zwykle... Jedyne co zostało po świętach to zbędne kilogramy... Spadł śnieg, szkoda, że kilka dni za późno. Śnieg i zima są na liście rzeczy, których najbardziej nie lubię, ale święta bez śniegu to nieświęta, nie mają tego klimatu, jest tak dziwnie... W świętach najbardziej lubię poświąteczne wyprzedaże i jutro jadę na zakupy :) Z moich ambitnych planów na przerwę świąteczną dotyczących ratowania ocen a tym samym średniej, na razie nic nie wyszło :( Ale spoko mam jeszcze tydzień...:)  Za chwilę kończy się rok i nie robię w związku z tym nic ciekawego, nie mam postanowień bo nie czekam ze zmianami do jakiegoś WIELKIEGO DNIA tylko jak chcę coś zrobić to po prostu to robię :) Tak jak zrobiłam kolejną bransoletkę tym razem w kratę 
Wzór




moje #selfiezchoinka z instagrama 




Nie to nie jest mój prezent na gwiazdkę, to moja lektura, z której nic nie rozumiem...:(

To mój ostatni post w tym roku dlatego życzę wam żeby następny rok był lepszy niż ten :)
A jeśli się wam nudzi to;

6 komentarzy:

  1. Rowniez staram sie o poprawienie ocen, ale nie bardzo mi wychodzi ;) I przytylam w swieta! :D Ale na szczescie po swietach juz nie ma odpoczynku od treningu, mam nadzieje, ze szybko zrzuce! ;)
    Przecudny piesek!
    Zawsze chcialam sie nauczyc robic takie bransoletki ,ale po prostu nie jestem w stanie ... xD
    pozdrawiam! <3
    http://gdzie-sie-podzialy-moje-frytki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oceny !? - też muszę poprawić
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda święta bardzo szbko mijają w tak dobrym towarzystwie rodziny ♥ ,aż przykro :(
    Mój blog ♥ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. święta zawsze mijają zbyt szybko :)
    a z ocenami u mnie podobnie też czekają na poprawę a ja kompletnie nie mam na to chęci :/
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. a za 2 dni do szkoły :C Bransoletka bardzo fajna ^^
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń