sobota, 28 lutego 2015

Czerwone nożyczki

Bałam się, ze nie zdążę z bransoletką na czas i nie dodam posta w weekend bo musiałam zabrać się za nią jeszcze raz. W środę byłam mniej więcej w połowie, kiedy zorientowałam się, że źle wyliczyłam supełki. Zaczęłam je rozplątywać, ale niestety były bardzo mocno splecione i gdy doszłam do końca większość nitek była wyrwana, więc postanowiłam zrobić ją jeszcze raz bo nie chciałam mieć opóźnienia na blogu bo systematyczność to podstawa i bez niej nigdy nie dorobię się większej liczby obserwatorów. Dlatego zawsze posty pojawiają się w weekend bo wtedy mam najwięcej czasu :)

Dzisiejsza bransoletka jest czerwono czarna i przedstawia nożyczki, wzór ten zobaczyłam na jakimś bransoletkowym fanpage'u kilka miesięcy temu, spodobał mi się i oto jest nowa bransoletka, szeroka na 12 supełków :)





Kilka dni temu skończyłam czytać "W pierścieniu ognia" Suzanne Collins jest to druga część "Igrzysk śmierci".  Dalsze losy głównej bohaterki Katniss, która po raz drugi trafia na arenę. Za pierwszym razem chciała przeżyć jak obiecała siostrze, ale teraz chce utrzymać przy życiu Peetę drugiego zwycięzcę poprzednich igrzysk. Czy jej się uda???
Jeśli mam porównać obie części, to podobają mi się tak samo, nie potrafię powiedzieć, która jest lepsza. 



4 komentarze:

  1. świetna jest na bransoletka, też kiedyś takie robiłam! :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do tej pory gdzieś mam taką bransoletkę z moim imieniem ;) zaobserwowałam i czy Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór bardzo pomysłowy, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta bransoletka uwielbiam połączenie czerni i czerwieni :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń