poniedziałek, 22 grudnia 2014

Lampki choinkowe


Za chwilę Święta Bożego Narodzenia :) powinnam cieszyć się jak dziecko, ale nie czuję tych świąt, nie ma śniegu. Nienawidzę zimy i śniegu, ale na święta powinien być...:( Chociasz to nie tylko o śnieg chodzi... W piątek miałam wigilię klasową i sprawdzian z angielskiego.  Przygotowania idą dobrze, będę piec pierniczki, przepisz z internetu, więc nie wiem co mi wyjdzie :) Choinka już ubrana :) Zostało jeszcze 15 dni wolnych od szkoły :) A oto druga świąteczna bransoletka, lampki choinkowe. Tą i poprzednią  bransoletkę miałam w tamtym tygodniu przy sobie codziennie, nawet jeśli mi nie pasowały :) 


Choinka już ubrana :)

Nie jest to moje dzieło


To już galeria handlowa


"Igrzyska Śmierci" chyba nie muszę nikomu przedstawiać fabuły :) Książka jest jeszcze lepsza od filmu, nie można się od niej oderwać, chciałabym przeczytać pozostałe części, i na 99% to zrobię :) Jest to powieść, która zmienia światopogląd... 


Jest to mój ostatni post przed świętami dlatego życzę wam wesołych, rodzinnych świąt. 

6 komentarzy:

  1. Oglądałam jedną część Igrzyska śmierci i powiem, że bardzo mi się podobał film więc książka jest na pewno dużo lepsza :]
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą książke, czytałam wszystkie części i z pewnością przeczytam je po raz kolejny ;3
    Obserwujemy.? Daj znać u mnie ;D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam i bardzo mi się podobała ta książka ;)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wesołych świąt życzę :) Ja pierwszą część Igrzysk Śmierci przeczytałam niedawno, teraz, korzystając z wolnego, zabrałam się za kolejną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog, będę częściej zaglądać. Jeżeli chodzi o igrzyska to moja przyjaciółka przeczytała i była bardzo zadowolona, a ją nie tak łatwo zaciekawić .

    http://happy-guitars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka idealna na święta :) a co do książki przeczytałam i jest moim zdaniem zdecydowanie lepsza niż film

    OdpowiedzUsuń