niedziela, 14 grudnia 2014

Choinki :3



"Stała pod śniegiem panna zielona,
 nikt prócz zająca nie kochał jej,
 nadeszły święta i przyszła do nas
 zielony gościu prosimy wejdź."

 Gdy widzę bożonarodzeniowe choinki od razu przypomina mi się piosenka, którą śpiewałam w przedszkolu i której fragment przytoczyłam powyżej :) Zbliżają się święta dlatego postanowiłam moją bransoletką nawiązać do Bożego Narodzenia. Wzór jest mój od początku do końca, sama go opracowałam. Oto efekt :)



Cztery  zielone choinki na czerwonym kontrastującym tle.  

A ty już efekt końcowy :) Bransoletkę w tym tygodniu miałam na ręce codzienni nawet wtedy gdy nie pasowała mi do ubrań :)




  

Nie dawno skończyłam czytać "Lśnienie" Stephen'a King'a. Powieść jest nazywana horrorem wszechczasów, a ja zastanawiam się dlaczego... Na mnie książka nie zrobiła wrażenia, fakt była ciekawa i dawała do myślenia, ale to nie było to... Biorąc ją po raz pierwszy do ręki myślałam, że po niej nie będę mogła zasnąć, a tak naprawdę bałam się tylko w jednym momencie, kiedy Danny wszedł do pokoju 217 i tam spotka pani Massey, w pozostałych momentach nie było nic strasznego, przynajmniej dla mnie. Nie uważam jednak, że czas spędzony z tą lekturą jest czasem zmarnowanym, książka jest bardzo dobra, aczkolwiek przereklamowana, chociaż film pewnie jest bardziej straszny bo łatwiej jest nakręcić coś strasznego niż to opisać z tym samym efektem np: w opisie I nagle zobaczył krew na ścianach, nie ma nic strasznego, ale  gdy zobaczy się to na ekranie można się wzdrygnąć.  King całkiem niedawno napisał kontynuację pt "Doktor Sen", o której już wcześniej tutaj pisałam link do posta :) I muszę powiedzieć, że jest znacznie lepsza :)



Świąteczno-potterowy gif na pożegnanie :) 
Do zobaczenia za tydzień :)

7 komentarzy:

  1. fajny blog ;) podoba mi się tutaj ;)
    Może wspólna obserwacja ?;) zacznij i napisz, a na pewno się odwdzięczę
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. baardzo ładna bransoletka, taka świąteczna <3

    zapraszam do mnie:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedys umialam robic takie bransoletki
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja zazdroszczę ludziom, którzy potrafią zrobić "coś swojego"
    Ja mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o rękodzieła :p
    Świetna bransoletka <3 Uwielbiam wszystko co kojarzy się ze świętami :D
    Pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bransoletka*.* Ja nie umiem czegoś takiego zrobić. Może wspólna obs? Bo bardzo podoba mi się twój blog. Odpowiedź napisz u mnie. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie poszukuję ciekawych książek na te dłuuugie, zimne wieczory, więc z chęcią się skuszę :) Uwielbiam oglądać horrory, więc myślę, że i książka może przypaść mi do gustu :)
    Ostatnie zdjęcie jest fantastyczne!! :) :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bransoletka! Taka świąteczna. *o*
    Ja posiadam tylko jedną książkę horror, którą nie przeczytałam do końca, bo się boję... XD

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń